Boktips!!

heyy alla läsare!! jag läser väärldens bästa bok!! och jag skojjar inte :-)
och jag  kan bara rekomendera den för de finns typ ingen bättre =D

boken heter:

  POJKEN SOM KALLADES DET

"När Dave Pelzer vid tolv års ålder omhändertogs av myndigheterna
 uppdagades en skakande historia; Sedan fyra års
 ålder har han vanvårdats och systematiskt misshandlats av sin psykiskt sjuka mor.
 Dave isolerades successivt från sin pappa och sina bröder. Han behandlades
 sämre än en hund och många gånger önskade han att han skulle få dö.
 Idag är Dave vuxen. Med beundransvärt mod lyckades han inte bara överleva
 sin fasansfulla barndom utan också skapa sej ett tryggt och meningsfullt liv."

Författare: Dave Pelzer


asså jag kan som sagt rekomendera den här boken stort!!


PUSS<33

Kommentarer
Postat av: erika

den boken är så hemsk

2009-04-09 @ 20:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0