Heeeej<33

hej igen!! jag har inte kunnat skriva för vårt internet har varit konstigt:( men idag va de städdag i kyrkan så jag va där me pappa =D jag satt å städade i lekrummet för de är så stökigt att de inte är sant!! och när jag sitte roch kollar att alla pussel va hela så kom sandra och tove! då blev de verkligen en stor sak... vi kastade säkert ut halva lekrummet=D
så nu kan jag säga att de är renare än de va när dom byggde stället :) sen åkte vi hem till mej och gjorde
choklad mousse och de va gott!!  men tove fick inte smaka för hon skulle till sin farmor. jag säger bara; stackars henne!!
för vi hadde sååå kul,jag å sandra :) vi såg på en film, hoppade på trampolinen och fjantade å typ tusen saker till!!
så tove stick inte nästa gång för då missar du nått!! =D  nu har sandra precis gått hem!! ikväll ska jag titta på Australia med familjen!!



Puss<33 jag skriver mer snart!!<33




Kommentarer
Postat av: alexandra





åh tack sötnos!

2009-04-18 @ 22:16:59
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0