God morgon:)


okej de e inte riktigt morron men jag vaknade för nån timma sen så för mej är det de:)
jag har nästaninte hunnit nånting och jag som tänkt dusha
innan vår städerska kommer.. men de kommer jag inte hinna:(


Dagen:

städa rummet
* (kanske) åka till täby

Inte mkt men lite grejjer iaf:) Jag och en kommpis har lite svårt att bestämma oss
för om vi ska sticka till täby lr ej. men jag tror nog de blir så:) och om ni undrar varfor jag inte
lägger upp så mycke bilder på bloggen så är de för att min kamera har gått sönder
och min syrra kan inte hitta sin. så ni fattar varför:) jaja jag ska kasta på mej lite kläder
och smink och ringa min kompis och besämma hur vi ska göra.. vi har inte köpt alla
 julklappar än så jag hoppas att jag hittar dom jag behöver.

men nu börjar inlägget bli lite för långt så bye bye<3

p.s jag skriver innan jag åker:)


Kommentarer
Postat av: aw

tack så himla mkt! <3

2009-12-21 @ 14:31:19
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0