Upptagen igår..

heey:)  förlåt för att jag inte skrev nått igår men jag hade inte ett
enda tillfälle då jag kunde skriva:( men jag ska försöka skriva minst 5 inlägg idag!
och om jag inte gör de måste jag göra 10 inlägg imorron.
fast juste de är ju julafton imorron^^ men jag har redan lovat så bäst att jag
skriver 5 inlägg idag:)  och otroligt nog har jag inga julklappar
kvar att köpa(!!!!) köpte klart alla igår:)
och jag har glömt att berätta att några kompisar som bor i london
kommer och firar nyår här:) vi kommer ha superkul!^^^


men nu ska jag ta in granen:) vi brukar alltid ha plast men i år
har jag övertalat mamma (de va inte så svårt) och pappa (han va lite svårare)
att vi ska ha riktig:) så nu kommer de bli rikrig julstämning i huset^^
 


ha de bra<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0