Uuuuuuuuusel uppdetering!!!

okej jag vet ..! usel uppdatering, tyvärr har jag Int haft Tid att skriva på ploggen på Flera månader! Men jag
ska försöka Börja igen:)
Okej, jag ska Börja berätta om dagen:) Jag har varit i skolan och Eftersom de e jätte mkt snö
är de snöbollskrig Varje rast! och de e ju lite jobbigt för om man går Utanför dörren är det 99%
chans Att du blir mermulad.
och efter skolan så stack jag hem och åkte sen med syrran och farmor till
Centrum:) Fick välja en grejj som jag får öppna på julafton .. Ett Nagel Kit
från KappAhl:) Inte super kvalite kanske men de Verkade bra.

Tänk om jag blir så bra att jag kan Göra natt sånt här:)

och jag ska försöka fixa en design Men jag Kan inte lova natt tyvärr ..
Ha de bra! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0