hallåå!!<33

heej hej om ni undrar varför jag inte skrivit i helgen så va de för att jag har varit ute i skärgården. de va jättekul!!
men idag har jag inte gjort så mycke jag har varit i skolan. jag har känt mej dålig i flera dagar nu men jag stod ut så nu har jag vilat ett tag. Jag har letat efter nån som kan hjälpa mej med att fixa min sida för den e ju bara för tråkig så om nån vill hjälpa mej så skulle de va jätte snällt!!<3 men ikväll ska jag inte göra så mycke mer än lite sista läxor inför sommarlovet!!  de ska bli sååååååå skönt att få va ledig så länge!!!

hoppas ni har de trevligt idag!! <33

Kommentarer
Postat av: LISA

hej! :D

tack för kortet! jätte snällt<3

hoppas du hade det bra :)



men du brukar ju undra hur jag har fixat min blogg, om ja ska va ärlig vet ja inte så mycke hur man gör, bara lite grann, satt de e kompisar till mej som brukar fixa lite. satt ja kan tyvär inte hjälpa dej..

men du får ha de så bra, hälsa alla! vi ses snart :) kram

2009-06-02 @ 20:08:03
URL: http://lisamodins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0