mer än nått annat!!

heeej jag årkar inte skriva så mycke idag men jag kan säga att de blev lite bråk i skolan
mellan två 6:or. en kille fick sitt skåp ner spottat så han slog han som gjorde mest och då blev
den slagna killen jätte arg och sprang efter han som  slagit honom och då kom alla som såg
det efter och tillsammans blev de minst ett 20 m långt tåg som följde efter han som slog till den
andra killen. lite komplicerat att förklara för jag kan inte deras namn. men men har varit på dans pass
så jag har precis duschat de va jätte skönt. sitter å tittar på
"view from the top"

    en jätte bra film för dom som gillar romans och catfight!!=)




vi hörs snart!!!

(snart får jag ny design till bloggen så då blir den snygg!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0