Hallojsan!!<33

Hejj        idag har jag, tovs och nea varit i stugan och varit galna =D som vanligt... :-) och
ruth och karina va hos oss och hälsa på. de va kul!!! annars har jag inte gjort mycke... 
ska nog titta lite på tv. skola imorron, jobbigt :-(  men ja har sovmorron till nio så då e ja nog
inte för trött då;-o men ja får väl se.. lyssnar på väldens bästa låt!! sååååå bra <333  måste typ sjunga av mej lite
annars kommer mama och papa bli super sura för att jag troligen väcker wilma :-)
och papa är snart klar me mitt rum!!! han målar en sista gång nu och sen kommer tapeterna och
sen e de klart!! och då ska ni få se!!!



ska gå men skriver mer imorron<333


Kommentarer
Postat av: loviisa

Det finns en pissebra blogg jag tycker du ska kolla in: www.designadinblogg.se



Men hör av dig om du vill ha hjälp - jag hjälper dig gärna :)

2009-03-22 @ 20:53:24
URL: http://loviisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0