heeeeey alla=D

tjaooo!!<3 de va länge sen jag skrev så nu ska ni få höre lite saker... jag har gjort en massssa saker me lisa o anna vi
hadde jättekul!! men nu har allt blivit normalt igen:) JAG HAR TRÄFFAT SOFIA!! de va så kul!!!! vi va ute och åt och snacka om lite saker som hänt. och så har jag träffat nea<3<3<3 och vi hade kul som vanligt ;-) inte konstigt att vi blir galna ibland två med exakt samma humor ÄR galna ihop =D men vi fixade de... typ =D jag har haft ett jätte jobbit SO prov jag fasna på typ hälften av frågorna. så jag satt i tre och en halv timma :-) snacka om att vara rastlös efter de provet. men jag överlevde iallafall :-) 


jaja måste städa rummet nu :-( cs snart igen<3<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0