pratar i telefon meeeeeeed....



LINNEA!<3
vi snackar om en massa grejer,,vi kommer nog
vara med varandra på tisdag:)
då har jag studiedag!

om ni undrar varför jag inte har uppdaterat så är det
för att jag har varit hos optikern.
och när jag, pappa och wilma kommer
ut till bilen så märker vi att våra jackor har blivit stulna!
min skinnjacka för typ 500 kronor och pappas jobbjacka och
Wilmas regn/vår jacka!

gissa om jag blev irreterad!!!!

problemet är bara attt i min ficka finns nyckeln hem!
och i pappas ryggsäck,, som dom också tog,,
kan det finnas "uppgifter" om vart vi bor..
så vi kan få inbrott när som helst!!
men som tur är kommer vi byta lås redan idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0