hello alla:)

Hejhej alla läsare:)

jag vet jag vet! jag har inte bloggat på månader!! men det ska
bli en ändring på det;)

idag har jag varit i centrum:) och på willys..  ingen shopping runda direkt.
men men..
vi (familjen) hyrde film:) jag valde typ som vanligt.
jag har sett så mycke filmer satt om nån annan skulle välja så har jag troligen
sätt den filmen.. tyvärr^^
Jag valde:

THE UGLY TRUTH


Katherine Heigl och Gerard Butler spelar huvudrollerna i den här
vilda och roliga kampen mellan kvinnligt och manligt.
Abby (Heigl) är en framgångsrik tv-producent med höga
krav när det gäller män.
Mike (Butler) är stjärnan i hennes tv-program och vet att män
bara är ute efter en enda sak. Abby är fast besluten att
bevisa att hon kan lyckas i kärlek, så hon lyder Mikes
råd under en lovande ny romans.
De oväntade resultaten slår alla med häpnad.




nån annan som sett den? jag har hört att den e skit bra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0