sent inlägg igen :p


Nu förtiden så uppdaterar jag bara på kvällarna.. :)
Men det är bara då som jag får chansen att ha datorn. Syrror...
Hur som haver så har jag idag vart i skolan och haft nån
events-dag. Man fick prova på en massa grejer. Typ afrikansk dans,
nån kampsport, mental träning och nått mer :p


(Tryck på bild för källa!)
Såhär såg dom som valde dansen ut.. Eller inte;)

Jag och typ hälften av alla tjejerna valde mental träning 
där fick vi reda på att om man håller för vänster näsborre och
bara tar några (DJUPA) andetag genom den högra i typ 20 sek
så blir man mer avslappnad. Typ tex när man har bråttom
när man ska äta, då tar kroppen lättare upp näring
från maten :) Och massa mer om hur man ska
göra för att tänka positivt:p






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0