Plugg, stan och film:)


Okej,, jag har inte skrivit på flera
dagar (som vanligt:p)!
Jag kan berätta att jag varit sjuk.
Och att jag bara känt att jag ville satsa
på skolan ett tag:)
Och jag har typ 
100 saker att göra i skolan:

*No- kopplingsschema, beskriva
*Sv- repotage1, - 2
*So- plugg t prov= Afrika
*Eng- glosor, plugg t prov= läs fö.
*Sp- plugg t prov= läs,- hör fö.

Aaah,, som ni ser så har jag haft och 
har fortfarande massa kvar!
Och eftersom jag va till stan idag så har
jag inte pluggat så mycke idag:s

Men hur som haver så
hyrde familjen en film idag.

Imagine that

Källa

Tänk om din dotters fantasi kunde styra din karriär!
När en ansedd affärsman (Eddie Murphy)
upptäcker att hans imperium är på väg att falla
sönder får han oväntad
hjälp av sin 7-åriga dotter (Yara Shahidi) och prinsessorna i hennes
fantasivärld. Far och dotter ger sig iväg på
ett fantastiskt roligt äventyr
och upptäcker att det enda man egentligen behöver är
lite fantasi och mycket kärlek
i denna må bra-film med någonting för alla.

Otroligt rolig film!

 Skriver mer när jag har tid:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0